Waarom Digital Out Of Home onmisbaar is in jouw marketingmix

Waarom Digital Out Of Home onmisbaar is in jouw marketingmix

Digital Out Of Home (DOOH) is de ideale manier om eruit te springen en de perfecte toevoeging aan een multi-channel campagne. Het is een jong medium maar heeft een buitengewoon effectief bereik vergeleken met andere kanalen.

Waar andere kanalen worstelen met ‘reclame-blindheid’ of het ‘scroll-effect’, is DOOH continue zichtbaar. Je kunt er niet van weg scrollen en er is geen ad-blocker. Daarnaast kan je op afstand elk moment je boodschap aanpassen, afhankelijk van de plaats, tijdstip en andere omgevingsfactoren. Zo kan je bijvoorbeeld op verschillende momenten van de dag een andere boodschap delen.

DOOH is ook perfect ter ondersteuning van social- en online advertenties. De truc is de juiste balans te vinden tussen de verschillende soorten kanalen en deze samen te laten werken. Let er dus op dat al je advertenties dezelfde stijl en/of kenmerken hebben. Uit onderzoek blijkt namelijk dat consumenten sneller op een mobiele advertentie klikken na diezelfde eerder op een DOOH-advertentie gezien te hebben.

Met de digitale informatieschermen van Suurland Outdoor ben je elk moment dynamisch in beeld en bereik je gericht en efficiënt je doelgroep. Strategisch geplaatst langs drukke toegangswegen en makkelijk en snel aanpasbaar middels de Suurland Outdoor portal.

Neem vooral contact op, onze buitenreclame specialisten helpen u graag!