fbpx

inspirende verhalen, tips & tricks

Ondernemer in de spotlight

Gert-Jan Hakkesteegt is eigenaar van VERHYPT Financieel Advies. Dankzij de digitale borden en plattegrondinformatiekasten van Suurland Outdoor weten voorbijgangers dat VERHYPT staat voor financieel advies in de breedste zin van het woord.

Ondernemer in de spotlight

Wij spraken met Rolf van Herk van Albert Heijn Bladel. Zij maken  gebruik van de digitale schermen en analoge plattegrond-informatiekasten om lokaal goed zichtbaar te zijn  in hun gemeente. Benieuwd naar hoe zij dit inrichten? Lees hieronder het interview.

Ondernemer in de spotlight

Annemieke Lute is samen met haar man Peter eigenaar van slaapkenner Lute. Wat doet dit bedrijf om hun zichtbaarheid in de buurt te vergroten? Lees er alles over in ons gesprek met haar.

Ondernemer in de spotlight

Johan Ovinge is manager vastgoed en marketing bij Bouwcenter Concordia. Het bedrijf bestaat al 115 jaar. We spraken met Johan over het ontstaan van het bedrijf en de zeer bijzondere onderscheiding die zij in ontvangt mochten nemen.

Ondernemer in de spotlight

Richard Fieten is de eigenaar van Fieten Olie.
De prijsvechter van Nederland omtrent brandstof! We spraken met hem over de groei van het bedrijf naar 42 tankstations en hoe de communicatie naar de consument een rol speelt in die groei. 

Ondernemer in de spotlight

Wij spraken met Manon van FERD Zien & Horen.
Manon runt samen met haar man een opticien en audicien. Wij spraken met Manon over continu vernieuwend zijn, zelfs in Corona tijd!

Do’s & don’t voor een goede advertentie

Adverteren is 1 ding, goed adverteren is uiteraard een tweede. Naast zichtbaar zijn via onze outdoor reclameborden is het ook heel belangrijk dat de advertentie die je plaatst een doeltreffende is. 

Ondernemer in de spotlight

Lees hier het verhaal van Jelle. Een jonge ondernemer in hart en nieren. Wij hadden de eer om hem te spreken en te horen hoe hij zijn bedrijf gestart is in de makelaardij.

 

Samen met ons aan de slag?