Inspirerende verhalen, tips en tricks

Waarom Digital Out Of Home onmisbaar is in jouw marketingmix

Digital Out Of Home (DOOH) is de ideale manier om eruit te springen en de perfecte toevoeging aan een multi-channel campagne. Het is een jong medium maar heeft een buitengewoon effectief bereik vergeleken met andere kanalen.

 

Meer verkopen tijdens Black Friday,
hoe doe ik dat?

Wat houdt Black Friday eigenlijk in en hoe haal je er daadwerkelijk iets uit? Wij zetten het allemaal op een rijtje voor je!

Suurland Spotlight: Motor- en autorijschool DICX

Stap in bij motor- en autorijschool DICX! In de nieuwe Suurland Spotlight deelt Dick Sassen zijn ervaring met de buitenreclame specialisten van Suurland Outdoor.

Suurland Spotlight: Garagebedrijf Van Dijk

Garagebedrijf Van Dijk opende in 1989 haar deuren in Hardinxveld-Giessendam en kenmerkt zich door haar huiselijkheid en het voorlopen op trends. Lees er meer over in de Suurland Spotlight.

Suurland Spotlight: Zandschulp Zonwering & Raamdecoratie

Zandschulp Zonwering & Raamdecoratie is met ruim 30 jaar ervaring een begrip in de regio. Wij spraken met Ferry Zandschulp over hun ontstaan en de meerwaarde van buitenreclame.

Suurland Spotlight: Axel’s Bike Shop

Axel’s Bike Shop in Heerhugowaard werd in 1989 opgericht en begon met één Amerikaanse motorfiets. Het is uitgegroeid tot een echte motorshop met ruim dertig jaar ervaring in de motorwereld, onder leiding van Frank van Halem.

Suurland Spotlight: VERHYPT financieel advies

Dankzij de digitale schermen en plattegrond informatiekasten van Suurland Outdoor weten voorbijgangers dat VERHYPT staat voor financieel advies in de breedste zin van het woord.

Suurland Spotlight: Bar en BooTs

Bar en BooTs verkoopt al 15 jaar exclusieve dames schoenen van diverse Italiaanse topmerken. Zie hier hoe zij breed inzetten op zichtbaarheid in de gemeenten Heiloo en Bergen. 

Suurland Spotlight: Kaasboer Niek

Kaasboer Niek rijdt graag een extra rondje om zijn advertentie te zien op de digitale schermen van Suurland Outdoor. Wij spraken hem over de geschiedenis en toekomst van zijn bedrijf.

Suurland Spotlight: Restaurant Comer

De advertentie van Restaurant Comer op onze digitale schermen leverde al snel enthousiaste reacties op, bekijk hier de video!

Suurland Spotlight: Slaapkenner Lute

Wat doet Slaapkenner Lute om hun zichtbaarheid in de regio te vergroten? Annemieke Lute vertelt erover in de nieuwe Suurland Spotlight.

Suurland Spotlight: Bouwcenter Concordia

Johan Ovinge is manager vastgoed en marketing bij Bouwcenter Concordia. Wij spraken met hem over het ontstaan van het inmiddels 115-jarige bedrijf en de bijzondere onderscheiding die zij in ontvangst mochten nemen.

Suurland Spotlight: Albert Heijn Bladel

Rolf van Herk van Albert Heijn Bladel maakt gebruik van de digitale schermen en analoge plattegrond informatiekasten om lokaal goed zichtbaar te zijn. In de Suurland Spotlight vertelt hij hoe ze dit inrichten.

Suurland Spotlight: Fieten Olie

Fieten Olie is dé brandstof prijsvechter van Nederland. Wij spraken eigenaar Richard Fieten over de groei naar 42 tankstations en hoe duidelijk communicatie naar de consument daarin een grote rol gespeeld heeft. 

Suurland Spotlight: FERD Zien & Horen

Manon van de Ven-Rimmelzwaan runt met haar man FERD Zien & Horen. Je leest in de Suurland Spotlight hoe zij blijven vernieuwen.

Do’s & don’ts voor een goede advertentie

Adverteren is één ding, het goed doen is een tweede. Naast zichtbaar zijn is het ook belangrijk dat je advertentie doeltreffend is. Wij helpen je daar graag bij!

Suurland Spotlight: Jelle Ooteman Makelaars

Jelle Ooteman is een jonge ondernemer in hart en nieren. Wij hadden het genoegen hem te spreken over zijn start in de makelaardij.

 

Samen met ons aan de slag?