Gert-jan hakkesteegt

VERHYPT Financieel Advies

Gert-jan Hakkesteegt

VERHYPT Financieel Advies

De ideale oplossing om ‘in the picture’ te komen

 

Wij spraken met Gert-Jan Hakkesteegt, eigenaar van VERHYPT Financieel Advies.

Ontstaan

VERHYPT staat voor een combinatie van de woorden VERzekeringen en HYPotheken en wordt uitgesproken als “verhipt”. Het bedrijf streeft ernaar om haar klanten dan ook altijd, zoals de naam zegt, te verrassen en verbazen op het gebied van verzekeringen, risicobeheer, hypotheken, pensioenen, financieringen, sparen en overige financiële zaken. De grote tevredenheid van klanten wanneer ze iets extra’s hebben uitgezocht of voor elkaar hebben gekregen wat anderen niet lukte, is de grootste drijfveer van het bedrijf. Het team van VERHYPT zet altijd nét even een stapje meer en is daarom ook sterk in moeilijkere trajecten. Oprichter Gert-Jan Hakkesteegt komt uit een verzekeringsfamilie en kreeg zijn liefde voor het vak met de paplepel ingegoten en wilde op jonge leeftijd al hetzelfde als zijn vader worden. Naast dat hij al dertig jaar actief is in het vak, bezit hij over alle negen WFT-vakdiploma’s en enkele andere Hbo-diploma’s. Hierdoor kan het bedrijf zo breed adviseren en heeft met één aanspreekpunt waar ze voor alles terecht kunnen.

 

Ondanks dat het bedrijf minder fysieke afspraken kan maken, hebben ze geen terugval gemerkt door de Corona-crisis. Zo kan de klant door middel van videobellen en schermdeling toch geholpen worden. Gert-Jan gelooft dan ook dat er altijd wel een rol blijft voor kantoren als zij, ondanks dat veel naar het internet verschuift. Ze merken dat starters sneller zelfstandig online zaken proberen te regelen, waarna het team van VERHYPT concludeert dat zij dit toch beter hadden gekund. VERHYPT werkt eerlijk en zo transparant mogelijk, wat ze onder andere doen door 100% provisievrij te werken. Dit houdt in dat ze betaald worden door een klant in de vorm van een service-abonnement, vast all-in tarief of een urendeclaratie. Waar gewoonlijk de provisie uit de premie wordt gehaald, wat kan variëren tussen 20 en 27,5%, werkt VERHYPT met vaste bedragen. Zo staat het belang van de klant centraal.

“Starters helpen blijft iedere keer leuk omdat het veel voldoening geeft wanneer je de klant kunt bellen met het positieve nieuws dat hun hypotheek rond is.” 

 
Raakvlakken

Ondernemers die korter dan drie jaar bezig zijn, kunnen vaak bij maar weinig banken terecht om een hypotheek te krijgen. VERHYPT werkt samen met meer dan dertig banken en kunnen vaak, dankzij hun jarenlange contacten met een aantal gespecialiseerde geldgevers toch een passende oplossing vinden. Daarnaast kunnen zij dankzij de meer dan honderd verzekeraars waarvoor zij kunnen bemiddelen en het gebruik van professionele premie- en voorwaardenvergelijkingssoftware ook op het gebied van verzekeringen altijd een concurrerend aanbod doen. Door het brede scala aan diensten en de samenwerking met accountantskantoor/fiscaal-juridisch adviesbureau TUUUR, die in hetzelfde fraaie kantoorpand gevestigd is, kan VERHYPT ondernemers dus one-stop-shopping aanbieden.

 

Om ervoor te zorgen dat alles zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk is, kan men inloggen in de online Digimap of app. Zo kan de klant verzekeringen, hypotheken en pensioenen inzien en bestanden uploaden zoals een loonstrook of legitimatiebewijs. Ondernemers, die vaak veel moeten aanleveren, weten precies wat het team graag ziet van de klant. Via een melding kan VERHYPT de bestanden spoedig goedkeuren en laten weten dat het ontvangen is.

 

Gert-Jan adverteert momenteel bewust erg lokaal en Suurland Outdoor is daarom de ideale oplossing om ‘in the picture’ te komen. Zo vertelt hij dat ze al adverteerden op digitale schermen in Zwijndrecht en wachtte tot het ook mogelijk werd in Hendrik-Ido-Ambacht. VERHYPT adverteert nu op vier digitale borden bij invalswegen in Hendrik-Ido-Ambacht. Daarnaast heeft Gert-Jan nu ook de analoge achterzijde van een digitaal scherm én advertentieplekken op twee analoge informatiekasten afgenomen, om zo 24/7 goed op te vallen binnen de gemeente.

“Dankzij de digitale borden en analoge informatiekasten van Suurland Outdoor weten voorbijgangers dat VERHYPT staat voor financieel advies in de breedste zin van het woord.”

Uitdagingen

De mogelijkheid om onbeperkt de advertenties zelf aan te kunnen passen via een eigen portal was voor Gert-Jan doorslaggevend. Dit kon bij de concurrent in Zwijndrecht niet, waardoor uiteindelijk voor de overstap naar de schermen van Suurland Outdoor in Hendrik-Ido-Ambacht is gekozen. Voor VERHYPT is de online portal een goede uitkomst, en vervangt Gert-Jan regelmatig digitale advertenties om met verschillende boodschappen gedurende de week zichtbaar te zijn. Ze adverteren middels een vast stramien: het logo en twee regels uitdagende tekst om mensen te (blijven) prikkelen. Dit kan gaan over verzekeringen, hypotheken of een actualiteit zoals lage hypotheekrentes of een preventieoproep bij een inbraakgolf. Een telefoonnummer of URL voegen ze nooit toe, omdat dit toch moeilijk te onthouden is wanneer mensen aan het autorijden zijn. Omdat ze niets tastbaars verkopen, kiezen ze voor duidelijkheid door het simpel te houden.

 

*Gert-Jan wijzigt eenvoudig zijn digitale advertenties via de gebruiksvriendelijke portal.

*Een van de digitale advertenties van VERHYPT Financieel Advies.

*De analoge poster op de achterzijde van de informatiesystemen.

zelf ook aan de slag?