Inspirerende verhalen, tips en tricks
Suurland Spotlight: Kanters Elektro
Maarten Kanters, van Kanters Elektro zet de digitale schermen van Suurland Outdoor in om prominent zichtbaar te blijven in de regio. Ook communiceren zij hierop openstaande vacatures welke zij geregeld via de Suurland Outdoor Portal aanpassen.
Waarom Digital Out Of Home onmisbaar is in jouw marketingmix
Digital Out Of Home (DOOH) is de ideale manier om eruit te springen en de perfecte toevoeging aan een multi-channel campagne. Het is een jong medium maar heeft een buitengewoon effectief bereik vergeleken met andere kanalen.
Suurland Spotlight: Motor- en autorijschool DICX
Stap in bij motor- en autorijschool DICX! In de nieuwe Suurland Spotlight deelt Dick Sassen zijn ervaring met de buitenreclame specialisten van Suurland Outdoor.
Suurland Spotlight: Garagebedrijf Van Dijk
Garagebedrijf Van Dijk opende in 1989 haar deuren in Hardinxveld-Giessendam en kenmerkt zich door haar huiselijkheid en het voorlopen op trends. Lees er meer over in de Suurland Spotlight.
Suurland Spotlight: Axel’s Bike Shop
Axel’s Bike Shop in Heerhugowaard werd in 1989 opgericht en begon met één Amerikaanse motorfiets. Het is uitgegroeid tot een echte motorshop met ruim dertig jaar ervaring in de motorwereld, onder leiding van Frank van Halem.
Suurland Spotlight: VERHYPT financieel advies
Dankzij de digitale schermen en plattegrond informatiekasten van Suurland Outdoor weten voorbijgangers dat VERHYPT staat voor financieel advies in de breedste zin van het woord.
Suurland Spotlight: Kaasboer Niek
Kaasboer Niek rijdt graag een extra rondje om zijn advertentie te zien op de digitale schermen van Suurland Outdoor. Wij spraken hem over de geschiedenis en toekomst van zijn bedrijf.
Suurland Spotlight: Restaurant Comer
De advertentie van Restaurant Comer op onze digitale schermen leverde al snel enthousiaste reacties op, bekijk hier de video!
Suurland Spotlight: Bouwcenter Concordia
Johan Ovinge is manager vastgoed en marketing bij Bouwcenter Concordia. Wij spraken met hem over het ontstaan van het inmiddels 115-jarige bedrijf en de bijzondere onderscheiding die zij in ontvangst mochten nemen.
Suurland Spotlight: Albert Heijn Bladel
Rolf van Herk van Albert Heijn Bladel maakt gebruik van de digitale schermen en analoge plattegrond informatiekasten om lokaal goed zichtbaar te zijn. In de Suurland Spotlight vertelt hij hoe ze dit inrichten.
Suurland Spotlight: FERD Zien & Horen
Manon van de Ven-Rimmelzwaan runt met haar man FERD Zien & Horen. Je leest in de Suurland Spotlight hoe zij blijven vernieuwen.
Do’s & don’ts voor een goede advertentie
Adverteren is één ding, het goed doen is een tweede. Naast zichtbaar zijn is het ook belangrijk dat je advertentie doeltreffend is. Wij helpen je daar graag bij!